Effektivisering av in- och utpassering med InVentry Anywhere
InVentry Anywhere är en produktivitetsapp för Android som erbjuder en rad funktioner för att förbättra säkerheten och effektiviteten vid in- och utpassering av personer i en byggnad. Med överorganisationer som använder tjänsten, fungerar appen som en förlängning av InVentry Anywhere-licensen och innehåller verktyg för evakuering, besökshantering och personalhantering. Användare kan enkelt förhandsboka besökare och få en översikt över dagens bokningar, vilket snabbar upp incheckningsprocessen när besökarna anländer.
Appen inkluderar även en funktion för personal där anställda kan registrera sin närvaro via sina enheter, vilket eliminerar behovet av att använda en touchscreen eller ID-kort. Dessutom kan personalen förhandsboka sina kontorsdagar inom en 14-dagarsperiod, vilket ger flexibilitet i arbetsplatsbesök. För utbildningsanvändare finns även en funktion för hantering av skolresor, som möjliggör oändliga register och visning av elevinformation, inklusive medicinska uppgifter och kostbehov.